Plecaki: Jaki plecak? Pojemność plecaka... itp.

W tym dziale rozmawiamy o sprzęcie górskim i wspinaczkowym. Omawiamy ich wady, zalety, parametry i atesty. Opisujemy wszelki przetestowany oraz testujemy nowy sprzęt. Warto tu zapytać o mapy, kosmetyki oraz sklepy i firmy ze sprzętem górskim. Możesz również poinformować o sprzedaży/kupnie szpeju jak i zapytać o możliwość jego wypożyczenia.

Moderatorzy: PiotrekP, Moderatorzy

Moderator

Plecaki: Jaki plecak? Pojemność plecaka... itp.

Post autor: Moderator » 14 stycznia 2007, 10:10

Jakiego plecaka używacie w górach?? Ja używam plecaka firmy alpinus bo jest w nim dużo kieszeni i mnóstwo miejsca. Pisze że ma 35l pojemności.
Anonymous

Post autor: Anonymous » 25 stycznia 2007, 11:10

Ja używam zwykłego plecaka Passo dostępnego w każdym sklepie. Na razie jest ok.
Anonymous

Post autor: Anonymous » 21 maja 2007, 23:35

witam;)
mam pytanko czy ktos uzywa mammuta40,deuter45+ lub czegos podobnego bo zmieniam plecak i nie moge sie zdecydowac!!!jestem ciekaw jak ich systemy nosne sie sprawdzaja w calodziennym dreptaniu!!!

pozdrawiam

flyinghigh
MałaBee

Post autor: MałaBee » 22 maja 2007, 9:58

oj nie wiem co to są za plecaki bo ja używam zwykłego plecaka bo narazie maratonów górskich nie zaliczałam.
Anonymous

Post autor: Anonymous » 22 maja 2007, 10:06

Mamut 40 jest bardzo dobry. Plecy się nie męczą nawet przy 8 godzinach dobrego dreptania. Mi się podoba to wnim że idealnie przylega do pleców i oto właśnie chodzi. W Tatry jest idealnym rozwiązaniem, a na beskidzkie maratony polecam plecaki 65 litrowe.
Anonymous

Post autor: Anonymous » 22 maja 2007, 18:28

zdecydowalem sie na tatonke45!!!poczytalem,poczytalem...pomyslalem i co najwazniejsze dorwalem spora promocje w niemczech!!!!!!za 3 tyg plecaczek dojedzie do gdyni to zobaczymy :D

pozdrawiam:flyinghigh
Sara

Post autor: Sara » 23 maja 2007, 19:04

Plecak mi raczej nie robi róznicy jaki on będzie. Większość się nadaje do górskich celów dlatego ja nie poszukuję jakiegoś specjalnego modelu ale z chęcią przeczytam Twoją relację bo zawsze dowiem się czegoś nowego.
tomekt

Post autor: tomekt » 24 maja 2007, 11:44

Ostatnio przekonałem się do Outhorna... Są tanie, ale całkiem niezłe i dobrze się ich uzywa na codzień, a wybór modeli jest coraz lepszy :)
Anonymous

Post autor: Anonymous » 24 maja 2007, 11:51

tomekt pisze:Ostatnio przekonałem się do Outhorna... Są tanie, ale całkiem niezłe i dobrze się ich uzywa na codzień, a wybór modeli jest coraz lepszy :)
Nie wiem ale ja nie jestem aż takim fanem sprzętu typowo górskiego. Plecak może być dla mnie różny. Lubię to jak się czuje skutki uboczne wyprawki :D
tomekt

Post autor: tomekt » 24 maja 2007, 12:12

Delux, z tego, co mi wiadomo Outhorn nie jest firmą zajmującą się wypasionym sprzętem górskim w stylu Northface czy innych "marek" :wink:
To chińszczyzna, ale w miarę dobrze zrobiona i trwała, a nie ukrywam, że za niewielkie pieniądze :D i dostępna w wielu hipermarketach...
Przed użyciem skonsultuj się z lekarzem lub przeczytaj ulotkę :wink: :D :lol: :P
Minter

Post autor: Minter » 24 maja 2007, 12:17

hehehehe dobre to i tak ma być. Trzeab czuć swoje plecy i nózki :D to wtedy wypad uznajemy za udany :D jak ten Wasz ostatni z Plecakiem Plauta :D
QNA

Post autor: QNA » 25 maja 2007, 13:12

a ja sie pochwale swoim plecaczkiem
[http://wolfgang.pl/?p=shop&product_id=37 bo naprawde jest czym i go kocham i sjest za co. jest to niezawodny wolfgang swietnie dopasowany do plecow po przez system nosny SABS no nie wiem co tu duzo mowic po prostu dobry plecak i buty to podstawa do wypraw wcale nie czuje sie ciezaru i td.
swoja droga wolfgang jest jedna z najlepszych firm odziezy gorskiej i wlasnie zobaczyklem na stronce ze maja dosc spore przeceny:)

ps.moj jest czerwony;)
QNA

Post autor: QNA » 25 maja 2007, 13:17

a wybralem go dlatego ze posiada dosc dobra kompresje bo az 15 litrow w kieszeniach skrzelowych co sie przydaje gy chodzimy w gory na krotkei wycieczki i na tygodniowe wyp\rawy pozgrawiam Q
QNA

Post autor: QNA » 25 maja 2007, 14:53

no właśnie to był ten link wyzej :) ale jeszcze raz http://wolfgang.pl/?p=shop&product_id=37
tylko ze moj k\jest czerwony;)
Awatar użytkownika
Grzegorz
Członek Klubu
Członek Klubu
Posty: 1670
Rejestracja: 08 maja 2007, 22:47
Lokalizacja: Lipnica Wielka
Kontakt:

Post autor: Grzegorz » 01 czerwca 2007, 8:10

Sara pisze:Plecak mi raczej nie robi róznicy jaki on będzie. Większość się nadaje do górskich celów dlatego ja nie poszukuję jakiegoś specjalnego modelu ale z chęcią przeczytam Twoją relację bo zawsze dowiem się czegoś nowego.
Niby nie robi różnicy, ale jak sie ma mało pojemny plecak i wychodzi na cały dzień a do tego źle leży na plecach to wyprawa nie należy do przyjemnych. Idąc na cały dzień w Tatry trzeba spakowac ciepłe ubranie nawet w lecie mimo, że temperatura na sporym plusie a do tego coś do jedzenia i przede wszytkim sporą ilośc wody (w moim przypadku jeszcze statyw - ale to już fakultet :D ), a to już nie każdy plecak potrafi....
Odpowiedz