Kudowa Zdrój i okolice.

Tu możesz porozmawiać o szlakach, zapytać o ich stan oraz wszelkie trudności. Podyskutujesz o turystyce i wszystkich innych sprawach dotyczących Sudetów czy parków narodowych i krajobrazowych położonych na terenie tych gór. Podyskutujesz m.in. na temat Karkonoszy, Gór Sowich czy też historii związanej z Sudetami oraz przygotujesz się na bezpieczny wyjazd w góry.

Moderatorzy: PiotrekP, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Ardaryk
Członek Klubu
Członek Klubu
Posty: 322
Rejestracja: 01 stycznia 2010, 23:00
Lokalizacja: Kraków

Kudowa Zdrój i okolice.

Post autor: Ardaryk » 11 marca 2010, 16:30

Witam Was serdecznie Kochani... W dniach 12-23 kwietnia bede sie kurowal z przyjaciolmi w kurorcie rehabilitacyjnym w Kudowie Zdroj, po ostatniej wycieczce, jaka zawodowo odbylem:) Ponoc lecza kregoslup itp ale cos mi sie zdaje, ze bilirubiny nie dam sobie sprawdzic na koniec turnusu hihihi :twisted: Mam do Was pytanie. Ja wiem, ze wszystkiego mozna poszukac w necie i tak wlasnie robie, ale moze jest ktos, kto mieszka niedaleko i poleci cos ciekawego do zwiedzania? Stolowe mam rzut beretem i kazde popoludnie wolne, wiec na pewno zalicze przynajmniej Szczeliniec do KGP. Weekend w miedzyczasie poswiece albo na Sowie albo na Karpacz i okolice, przypomne sobie co nie co... No ale jakies ciekawostki i inne okolicznosci przyrody na popoludnia, zeby watroby nie meczyc zanadto :D ? Z gory serdecznie dziekuje za wszelka pomoc...
Aaaaa... No i nie liczcie, ze nie pojawie sie w Lubogoszczy :P wracam w piatek do poludnia, tylko czyste majtki przepakuje hihi :lol: i smigam na Wyspowy... :zoboc:
Awatar użytkownika
HalinkaŚ
Moderator
Moderator
Posty: 4332
Rejestracja: 10 września 2009, 8:11
Lokalizacja: Nowy Targ

Post autor: HalinkaŚ » 11 marca 2010, 19:19

Właśnie,czytając początek zaraz skojarzyłam ,że niestety nie przybędziesz na zjazd,ale końcówka wyprostowała moje wcześniejsze obawy.Odpoczywaj i naprawiaj kręgosłup w tej Kudowie. :zoboc: i do zobaczenia na zjeździe.
Góry upajają. Człowiek uzależniony od nich jest nie do wyleczenia.:)
Awatar użytkownika
Dżola Ry
Członek Klubu
Członek Klubu
Posty: 5798
Rejestracja: 28 czerwca 2009, 23:07
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Post autor: Dżola Ry » 11 marca 2010, 20:45

Ostatnie wakacje spędziliśmy w tamtej okolicy i mogę Ci polecić nie tylko Szczeliniec, którego uroda mnie zachwyciła, ale też inne okolice Gór Stołowych w Polsce i Czechach. Mam tu na myśli Skalne Grzyby, Broumowskie Steny (w które zaprowadził nas Rebel z tego forum - dzięki Paweł!) i in. Byliśmy też w górach Suchych - dziwne, stożkowe góry o bardzo stromych zboczach. No i Śnieżnik, który schował się nam za mgłą, ale i tak tę wycieczkę wspominamy bardzo miło! Warte polecenia są też Góry Bialskie, słyszeliśmy o nich wiele dobrego, ale nie zdążyliśmy ich odwiedzić :(.
Zapraszam do mojej galerii (jolaryd), tam są zdjęcia z tych wycieczek, może któreś Cię zainteresuje i będziesz miał jakieś pytania? Chętnie odpowiem, jeśli będę potrafiła :)
Mirek

Post autor: Mirek » 11 marca 2010, 21:27

Adrszpach po czeskiej stronie.Taka mala kopia Malej Fatry.
robson
Turysta
Turysta
Posty: 779
Rejestracja: 12 stycznia 2010, 23:07
Lokalizacja: lubin

góry stołowe

Post autor: robson » 12 marca 2010, 0:07

w gorach stolowych polecam ci odwiedzic skaly puchacza z karlowa dojdziesz do nich szlakiem niebieskim szlak widokowy polecam naprawde nie zawiedziesz sie
na nastepny wolny termin polecam ci skalne grzyby obejdz sobie wszystkie warianty szlakow ktore sie znajduja wokolo skalnych grzybow no i na koniec idz na punkt widokowy pielgrzym fajna wycieczka tez nie bedziesz zalowal
no i w stolowych sa jeszcze bledne skaly tez fajne miejsce ale jak je przejdziesz to idz zielonym w dol ja szedlem zima ,i szlak nie byl przetarty , malo ludzi moze nim chodzic nawet jak nie ma sniegu ale moge sie mylic ,ale do czego zmierzam .idz tym zielonym szlakiem ale na 100% nie jestem pewny widac pieknie szczeliniec z innej prespektywy niz z karłowa aha zapomnialbym ja bys sie zdecydowal na wariant ze skalami puchacza to urwisko batorowskie ma swoj klimat szlakiem zielonym bys szedł az do batorowa tam jest schronisko mlodzieżowe w jadalni sa rowery powieszone na scianie przynajmniej tak bylo jak ja bylem
Awatar użytkownika
PiotrekP
Administrator
Administrator
Posty: 7792
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 11:33
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: PiotrekP » 12 marca 2010, 10:27

Wszyskie podane wyżej propozycje są super i warte polecenia. może jeszcze zaproponuje "kaplicę czaszek" Czermna to jest po drodze jak idziesz na Błędne skały z Kudowy, równierz po drodze, no może troszeczkę trzeba zboczyć jest w Pstrążnej skansen warty obejżenia. Wambierzyce polecam wiele ciekawych miejsc do zwiedzenia: Bazylika, szopki ruchome, droga krzyżowa, a z Wambierzyc można dojśc do Skalnych Grzybów, o których pisała Jola.
Po stronie czeskiej nasz Nachod z pieknym rynkiem i zamkiem - polecam.
Wracając z Kudowy po drodze w Dusznikach Zdroju polecam odwiedzić muzeum papiernictwa.
Jak będziesz potrzebował szczegółowych opisów tras to mogę przygotować, tylko podaj jak czasem i mobilność.
Góry są piękne i niech takie pozostaną.

Nasze Wędrowanie
Odpowiedz