Zimowa wyprawa na Babią górę.

Porozmawiasz tu o szlakach, trudnościach na nich, znajdziesz propozycje wycieczek dla początkujących i zaawansowanych. Przeczytasz także informacje dotyczące schronisk, parków narodowych i krajobrazowych znajdujących się na terenie Beskidów i Pienin. Podyskutujesz na temat Beskidu Żywieckiego, Śląskiego, Sądeckiego, Niskiego, Makowskiego, Wyspowego oraz Pienin i Gorców.

Moderator: Moderatorzy

Anonymous

Zimowa wyprawa na Babią górę.

Post autor: Anonymous » 16 października 2011, 21:12

Witam. Planuję zimową wyprawę na szczyt Beskidów, Babią. W sumie jestem jakby nie było amatorem zimowych wypraw, więc proszę Was o poradę. W trasę wybieram się z dobrym kolegą. Póki co sprzętu jako tako nie mam. Dokładej trasy też jeszcze nie zaplanowałem, w każdym razie koniec to szczyt Babiej. Wyprawa najpierw była planowana z namiotami, ale po namyśle doszedłem do wniosku, że plecaki będą za ciężkie. Zaś bez namiotów mamy ograniczone możliwości. Jeżeli szlak będzie nie do przejścia, a będzie zbliżał się zmrok to jest już pozamiatane. Kolejny znak zapytania to szlaki w zimie, skąd wziąć mapkę szlaków możliwych do przejścia w zimie. Następnie ekwipunek, myślę, że raki, czekan, karple to jest podstawa. Jeżeli macie jakies pomysły na trasę 4-eo, 5-cio dniową trase to proszę pomoc i od razu z góry dziękuję :). Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Tilia
Członek Klubu
Członek Klubu
Posty: 1073
Rejestracja: 21 listopada 2008, 20:16

Post autor: Tilia » 16 października 2011, 21:46

niedawno,tzn.19,09 ,przeszłam od Milówka- Zawoja
1 dzień-Milówka- Hala Boracza, tam nocleg(można było przeciągnąć na Halę Lipowską czy Rysiankę,to kawałek od siebie)
2 dzień-Hala Boracza-Przełęcz Glinne,nocleg po stronie słowackiej(jeżeli by Cię to interesowało to podam namiary)
3 dzień-Przełęcz Glinne-Markowe Szczawiny,nocleg.
4 dzień Babia Góra,zimą Perć Akademików,którą ja szłam jest zamknięta, ale jest szlak z Krowiarek albo przez przełęcz Brona.