Pomoc w ustaleniu trasy przez Pieniny:)

Porozmawiasz tu o szlakach, trudnościach na nich, znajdziesz propozycje wycieczek dla początkujących i zaawansowanych. Przeczytasz także informacje dotyczące schronisk, parków narodowych i krajobrazowych znajdujących się na terenie Beskidów i Pienin. Podyskutujesz na temat Beskidu Żywieckiego, Śląskiego, Sądeckiego, Niskiego, Makowskiego, Wyspowego oraz Pienin i Gorców.

Moderator: Moderatorzy

Anonymous

Pomoc w ustaleniu trasy przez Pieniny:)

Post autor: Anonymous » 12 kwietnia 2010, 12:03

Chciałbym prosić kolegów z forum o pomoc w zorganizowaniu wycieczki razem z narzeczoną w góry. Jestem kompletnie zielony w tym temacie nie licząc opowiadań kolegów i dwóch wycieczek szkolnych.
Planujemy w sierpniu wyruszyć z Łodzi ( pociągiem/ autobusem/ albo stopem) do Zakopanego ( narzeczona nigdy tam nie była) a z zakopanego na pieszo z namiotem do Krynicy Zdrój, zaczepiając o Dunajec i Jezioro Czorsztyńskie.
Takie są plany. I tutaj prośba o pomoc. Rady na temat tego co z sobą zabrać. Jaką trasę wybrać:)
Anonymous

Post autor: Anonymous » 12 kwietnia 2010, 22:50

Tak na szybko przykładowa trasa: startujecie z Poronina, czerwonym szlakiem koło kościoła i przystanku autobusowego. Można też z Gubałówki, ten sam szlak.
Maszerujecie przez Bukowinę Tatrzańską, Łapsze Wyżne i Niedzica Zamek nad Jeziorem Czorsztyńskim.
Dalej tym samym, czerwonym szlakiem dochodzicie do Sromowiec Wyżnych. Tutaj jest przystań flisacka, więc jak piszesz o Dunajcu, to kombinuję, że decydujesz się na spływ Dunajcem. Kończysz spływ w Krościenku i szukasz niebieskiego szlaku w bliskiej okolicy. Idziesz nim do Wielkiej Prehyby. Tutaj napotykasz czerwony szlak: Główny Szlak Beskidzki i trzymasz się go do Krynicy.

Przy opisie jw. korzystałem z map:
- http://www.e-gory.pl/index.php/Mapy-online/
- http://www.e-gory.pl/index.php/Mapy-onl ... yczne.html