Romantyczne góry

Tu możesz porozmawiać ogólnie o turystyce górskiej, nie związanej z żadnym z pasm, znajdziesz informacje ważne dla rozpoczynających przygodę z górami, porady innych użytkowników, porozmawiasz o problemach, z którymi borykają się miłośnicy gór, zagrożeniach związanych z górską turystyką.

Moderatorzy: adamek, HalinkaŚ, Moderatorzy

Anonymous

Romantyczne góry

Post autor: Anonymous » 17 listopada 2011, 9:56

Witajcie. Zamierzam zabrać moją dziewczynę w góry i poprosić ją o rękę. Zależy mi zatem bardzo na romantycznym klimacie i atrakcjach. Nie znam się na polskich górach, nie wiem gdzie warto się wybrać., bo nigdy nie byłem, ale moja ukochana uwielbia śnieg, narty i szczyty. Proszę Was bardzo o propozycje i opinie.
vertigo

Post autor: vertigo » 17 listopada 2011, 10:17

Nie bądź chłopie taki kąpany w gorącej wodzie i najpierw się nam krótko przedstaw w dziale powitań. Taką tutaj mamy świecką tradycję.
Awatar użytkownika
pysiek
Członek Klubu
Członek Klubu
Posty: 363
Rejestracja: 07 października 2010, 8:22

Post autor: pysiek » 17 listopada 2011, 10:27

Proszę Was bardzo o propozycje i opinie.
Kolego widać,żeś młody :D Dziewczynę zapytaj,może nie wprost..ale sposób na pewno znajdziesz...My Ci podpowiemy a potem okaże się,że z pomysłem trafimy jak dzik w sosne i będzie na nas :twisted:
vertigo zakochany to i w gorącej wodzie kąpany :D
"Odwaga to nic innego jak strach,którego sie nie okazuje.."
vertigo

Post autor: vertigo » 17 listopada 2011, 11:01

pysiek pisze:vertigo zakochany to i w gorącej wodzie kąpany :D
Rozumiem, że zakochany, ale zaraz się żenić... ? Najpierw euforia a potem krew, pot i łzy ;)
Awatar użytkownika
pysiek
Członek Klubu
Członek Klubu
Posty: 363
Rejestracja: 07 października 2010, 8:22

Post autor: pysiek » 17 listopada 2011, 11:11

oj tam,oj tam od razu krew :D Każdy ma swój rozum i nam nic do tego :) Jak to mówią..doświadczenie uczy.. ;)
Dobra koniec offtopa,bo sie kolega do GS-ów zniechęci :twisted: