Tydzień Tylera

Zanim napiszesz pierwszego posta przedstaw się nam: kim jesteś i czym się interesujesz. W swoim profilu nie zapomnij wpisać skąd jesteś.

Moderatorzy: HalinkaŚ, Moderatorzy

Anonymous

Tydzień Tylera

Post autor: Anonymous » 31 maja 2008, 23:34

Witam wszystkich.

Nazywam się Arkadiusz Cieśla, pochodzę ze Skarżyska-Kamiennej, ale obecnie mieszkam w Kielcach. Moimi największymi pasjami są góry i muzyka(gram na gitarze od 15 roku życia) poza tym interesuje się sportami walki oraz filmami.



Następny tydzień należy do Mirka
Awatar użytkownika
Dariusz Meiser
Członek Klubu
Członek Klubu
Posty: 1944
Rejestracja: 16 stycznia 2008, 10:40
Kontakt:

Post autor: Dariusz Meiser » 31 maja 2008, 23:39

Moje pytania:

1. Skąd nick "Tyler" ? Od Stevena Tylera z Aerosmith ?
2. Jakiej muzyki słuchasz ?
3. Ulubiony zespół / wykonawca ...
4. Ulubiona góra ?
5. Gdzie byłeś najwyżej w górach ?
6. Górskie marzenie z kategorii tych możliwych kiedys do zrealizowania
7. Górskie marzenie z tych raczej nierealizowalnych


Może na razie wystarczy ...
Tolerancja dla niejednoznaczności.
Awatar użytkownika
janek.n.p.m
Członek Klubu
Członek Klubu
Posty: 2035
Rejestracja: 07 października 2007, 12:43

Post autor: janek.n.p.m » 31 maja 2008, 23:48

Tyler pisze:nteresuje się sportami walki
trenujesz jakąś sztukę walki ?
"Żaden zjazd przygotowaną trasą narciarską nie dostarcza tak głębokiego przeżycia jak, najkrótsza nawet, narciarska wycieczka. Wystarczy, że zjedziecie na nartach z przygotowanej trasy, a potem w dziewiczym śniegu nakreślicie swój ślad. Jaką radość, jaki entuzjazm wywoła spojrzenie za siebie, na ten ślad na śniegu, na to małe dzieło sztuki!? To może pojąć jedynie sam jego autor". T. Hiebeler
Anonymous

Post autor: Anonymous » 01 czerwca 2008, 0:21

Dariusz Meiser pisze:Moje pytania:

1. Skąd nick "Tyler" ? Od Stevena Tylera z Aerosmith ?
2. Jakiej muzyki słuchasz ?
3. Ulubiony zespół / wykonawca ...
4. Ulubiona góra ?
5. Gdzie byłeś najwyżej w górach ?