Tydzień Turystykona

Zanim napiszesz pierwszego posta przedstaw się nam: kim jesteś i czym się interesujesz. W swoim profilu nie zapomnij wpisać skąd jesteś.

Moderatorzy: HalinkaŚ, Moderatorzy

Anonymous

Tydzień Turystykona

Post autor: Anonymous » 24 lutego 2008, 22:06

Witam!

W internecie istnieję jako Turystykon, ale w rzeczywistości mam na imię Radek. Jestem młodym Góralem z Rajczy ;), czyli w Góry mam baaardzo blisko... Jestem studentem Bielskiego Tyszkiewicza na kierunku Zarządzanie na specjalności Hotelarstwo i Turystyka, aktualnie na drugim semestrze.
Moją miłością "komplementarną" dla miłości do Gór jest fotografia, a hobby stanowiącym swego rodzaju substytut Gór w chwili, gdy włóczyć się nie mogę, stanowią komputery, a dokładniej rzecz ujmując wszelkiego rodzaju sieci komputerowe, udostępnianie informacji, strony www, czy jakieś platformy firmowe. Od września 2007 roku prowadzę swój Beskidzki Blog beskidtrek.pl, który jest dla mnie połączeniem miłości do Gór i zamiłowania do informatyki... Jednak to jest forum górskie, i nie będę tu się rozpisywał o komputerach. Jeśli chodzi o Góry, to najwięcej czasu spędzam w moich rodzimych Wierchach, czyli w Beskidzie Żywieckim i Beskidzie Śląskim, najczęściej są to pasma: Baraniogórskie, Worek Raczański, Pilska. Można mnie także spotkać w innych Beskidach oraz na szlakach Fatrzańskich.

Z wielką chęcią odpowiem na Wasze pytania... Początkowo było uzgodnione, że "mój" tydzień zacznie się 25 lutego, czyli za jakieś 2 godzinki... Jadnak mając na uwadze fakt, że w poniedziałek do komputera dostanę się wieczorem, pozwoliłem sobie na lekki falstart... :lol:

Na następny tydzień "na dywanik" zapraszam PiotraP ;)

A na sam koniec fotka, na której jestem ja nad moją wspaniałą wioską :D

Obrazek
Awatar użytkownika
Królik
Turysta
Turysta
Posty: 6298
Rejestracja: 22 lipca 2007, 23:27

Post autor: Królik » 24 lutego 2008, 22:10

Turystykon pisze:pozwoliłem sobie na lekki falstart...
Falstart bardzo wskazany.