Tydzień Magi

Zanim napiszesz pierwszego posta przedstaw się nam: kim jesteś i czym się interesujesz. W swoim profilu nie zapomnij wpisać skąd jesteś.

Moderatorzy: HalinkaŚ, Moderatorzy

Awatar użytkownika
maga
Członek Klubu
Członek Klubu
Posty: 914
Rejestracja: 29 września 2007, 20:20

Tydzień Magi

Post autor: maga » 02 lutego 2008, 9:27

witam. nazywam się agnieszka miodek.mam 28 lat.pracuję jako pielęgnierka na oddziale intensywnej terapii we wrocławi. w między czasie studiuję pielęgnierstwo i mam nadzieję dalej się rozwijać w tej dziedzinie.
wczoraj byłam w pracy toteż dziś zaczynamy.
Pete

Post autor: Pete » 02 lutego 2008, 11:52

No to jedziemy z tym koksem: :)
1. Jeździsz w Sudety ?
2. Czy masz jakąś zaprzyjaźnioną paczkę, z którą chodzisz po górach, czy raczej sama ?
3. Dlaczego zdecydowałaś się na zawód pielęgniarki ?
4. Jaki jest Twój największy sukces życiowy ?
Awatar użytkownika
janek.n.p.m
Członek Klubu
Członek Klubu
Posty: 2035
Rejestracja: 07 października 2007, 12:43

Post autor: janek.n.p.m » 02 lutego 2008, 12:00

Witaj.

1. Byłaś w Świdnicy ?
2. Czy w twoim szpitalu strajkowałyście ?
3. Jesteś spokrewniona z profesorem Miodkiem ? :D
4. Kiedy wybierasz się w Sudety ?

Na razie tyle ;)
"Żaden zjazd przygotowaną trasą narciarską nie dostarcza tak głębokiego przeżycia jak, najkrótsza nawet, narciarska wycieczka. Wystarczy, że zjedziecie na nartach z przygotowanej trasy, a potem w dziewiczym śniegu nakreślicie swój ślad. Jaką radość, jaki entuzjazm wywoła spojrzenie za siebie, na ten ślad na śniegu, na to małe dzieło sztuki!? To może pojąć jedynie sam jego autor". T. Hiebeler
Awatar użytkownika
maga
Członek Klubu
Członek Klubu
Posty: 914
Rejestracja: 29 września 2007, 20:20

Post autor: maga » 02 lutego 2008, 13:00

pete
1. jeżdzę od niedawna.moje ulubione są rudawy janowickie.kotliny kłodzkiej jeszcze nie ruszyłam ale w tym roku to zrobię :spoko:
2. jeżdzę sama.
3.bardzo chciałam pomagać ludziom. :aniolek: